Acelasi lapte, acelasi producator, acelasi magazin: De ce unul costa dublu?

O sticlă de un litru de lapte Napolact, una dintre cele mai cunoscute mărci autohtone pe segmentul acesta, costa 8,54 de lei în data de 11 septembrie într-un magazin al reţelei Mega Image din zona Dristor.

Preţul era în aceeaşi zi, în acelaşi magazin, cu 55% mai mare decât al unei sticle de lapte tot de 1 litru, tot cu 3,5% grăsime, dar sub marca privată Mega, a retailerului Mega Image. Ambele sunt produse de aceeaşi companie, FrieslandCampina România, notează Ziarul Financiar.

„Cele două produse nu sunt comparabile; costurile unui brand sunt diferite de cele ale unei mărci proprii. Preţul la raft al brandului Napolact include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului către consumatori, costuri pe care marca proprie nu le are“, au răspuns reprezentanţii grupului FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari producători de lactate din ţară, la solicitarea ZF.

Practic, compania spune că în preţul litrului de lapte sunt incluse atât taxele de raft sau discounturile acordate marilor lanţuri, cât şi bugetele de marketing, explică sursa citată. Oficialii Mega Image nu au răspuns solicitărilor de explicații.

Aboneaza-te la Podcastul BANUL