Un producator roman lanseaza pe piata un sortiment de oua in premiera europeana!

Avicola Lumina, companie a Grupului AGRICOLA, lansează astăzi două tipuri de ouă, unul dintre ele în premieră la nivel european: Ouă Ochioase, îmbogățite natural cu luteină, pentru susținerea sănătății ochilor, și Ouă Inimoase, îmbogățite natural cu Omega 3, cunoscut pentru susținerea sănătății inimii.

Cele două produse au fost obținute în urma unui amplu proiect de cercetare, ouăle cu luteină fiind o inovație marca AGRICOLA.

„Sănătatea consumatorului este prioritatea noastră, de aceea, în preajma Zilei Mondiale a Alimentaţiei ne-am dorit să lansăm un sortiment unic de ou, la nivel european, cu impact în menţinerea sănătăţii, obţinut prin utilizarea în hrana găinilor de materii prime naturale bogate în substanţe benefice organismului uman. Am obţinut astfel, în urma unei cercetări riguroase care a început în anul 2013, o combinaţie între complexitatea nutritivă a oului şi proprietăţile substanţelor Omega 3 şi luteină”, a explicat Vasile Bunduc, Director Avicola Lumina.

Valoarea nutriţională a oului convenţional este aceeaşi de foarte mult timp, astfel încât aceste noi produse răspund nevoii din ce în ce mai mare a consumatorilor de alimente funcţionale, în care unul dintre componente a fost în mod natural îmbogăţit sau a cărui cantitate a fost crescută, sporind biodisponibilitatea sau stabilitatea unui component recunoscut pentru efectele sale benefice.

Ouăle cu luteină şi Omega 3, rezultatul a patru ani de cercetări

Acizii graşi Omega 3 sunt esenţiali pentru sănătatea inimii, fiind demonstrată proprietatea lor de a reduce riscul unui infarct miocardic, prin reducerea trigliceridelor din sânge. Corpul uman nu poate produce în mod natural acest acid gras, astfel încât este nevoie să îl obţinem din surse externe.

„Găina, cu sistemul ei enzimatic, poate procesa şi reţine în ou de cinci ori mai mult Omega 3 faţă de organismul nostru, iar acizii nu îşi pierd proprietăţile odată cu gătirea (fierbere, prăjire, coacere), fiind aşadar o sursă potrivită pentru consumul uman.” a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager AGRICOLA.

Aboneaza-te la Podcastul BANUL