Directorul BMW Romania: Când vreau să văd cum merge piaţa auto, mă uit la ce se construieşte în Bucureşti

Construcţiile noi, de la blocuri de locuinţe la clădiri de birouri sau malluri, reflectă bunăstarea unei eco­no­mii, iar pe măsură ce oamenii decid să cum­pere case, să cheltu­ias­că bani la mall sau să lu­creze pen­tru o multina­ţio­nală într-un pro­iect nou de birouri, aceş­tia vor cum­păra şi o ma­şină nouă, scrie Zf.ro

„Atunci când vreau să văd cum va merge pia­ţa auto, conduc prin Bu­cureşti şi mă uit la clă­diri, iar acum în Capitală se con­struieşte mult. Exis­tă o co­leraţie între auto şi imo­bi­liare, iar când una creşte, creşte şi cea­laltă“, spune directorul BMW România.

În primele opt luni ale anului vânzările BMW s-au aflat la un nivel similar cu cele de anul trecut, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehi­culelor (DPRICIV), la peste 1.760 de maşini. De partea cealaltă, Audi a crescut cu 5,3% la 1.167 de unităţi, în timp ce Mercedes-Benz a urcat cu 25% la 2.753 de unităţi, în timp ce înmatriculările totale de autoturisme au urcat cu aproape 17% în primele opt luni ale anului.

Pe de altă parte, mărcile pre­mium au revenit încă de anul trecut la volume simi­lare cu cele din perioada de boom economic, în timp ce pia­ţa totală rămâne la mai puţin de jumătate faţă de volumele din 2008. În piaţa auto construc­torii premium deja au atins volume similare cu cele atinse în 2007-2008.

Sursa: zf.ro

Aboneaza-te la Podcastul BANUL