Lidl despre femeia care a ajuns la urgente: ”Nu există informații care să indice faptul că scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre”

Compania Lidl a reacționat după ce în spațiul public au apărut informații conform cărora o femeie din Iași ar fi fost înțepată de un scorpion provenit din bananele cumpărate dintr-un magazin. Retailerul neagă că ar fi dovezi în acest sens, dar își exprimă regretul pentru pățania femeii.

Compania Lidl arată că nu există nicio dovadă că ar fi vreo legătură între pățania femeii și produsele cumpărate din magazin. Totuși, la final își exprimă regretul pentru pățania „clientei” lor.

„Referitor la informațiile publicate cu privire la faptul că o persoană a fost înțepată de un scorpion în locuința sa în data de 09 martie 2023, după ce ar fi achiziționat banane în data de 01 martie 2023 dintr-unul din magazinele Lidl, dorim să clarificăm că, nu există informații care să indice faptul că scorpionul ar fi provenit dintr-unul dintre magazinele noastre”, transmite compania.

De asemenea, reprezentanții companiei mai indică faptul că în urma controalelor nu a fost găsită nicio neregulă.

„Totodată, vă confirmăm faptul că atât analiza noastră internă demarată imediat ce am aflat de această situație, cât și controlul realizat chiar în cursul acestei zile (10.03.2023) de către autoritatea sanitară veterinară au concluzionat că cerințele și standardele sanitare veterinare privind vânzarea fructelor și legumelor către consumatorii finali sunt respectate, nefiind constatate nereguli privind siguranța alimentară. În plus, subliniem faptul că toți furnizorii noștri de fructe și legume, precum și distribuitorii, sunt certificați atât la nivel european, cât și național, cu certificări precum GLOBALG.A.P.,certificare HACCP/GMP, certificare ISO 22000 – sistem de management al siguranței alimentelor, certificare ISO 9001 – sistem de management al calității, atestând calitatea și conformitatea produselor pe tot lanțul de aprovizionare”, mai arată reprezentanții companiei.

„Ne pare rău pentru situația prin care a trecut clienta noastră”

Deși neagă orice legătură cu cazul respectiv, își exprimă regretul pentru pățania „clientei”.

„Deși nu poate fi stabilită o legătură de cauzalitate între achiziția produsului în data de 01 martie2023 și evenimentul petrecut în data de 09 martie 2023, ne pare rău pentru situația prin care a trecut clienta noastră. Dorim să asigurăm clienții Lidl și opinia publică de faptul că atât compania, cât și partenerii noștri sunt preocupați în permanență de respectarea riguroasă a unor standare înalte de siguranță alimentară”, se mai arată în punctul de vedere transmis presei.

Potrivit presei locale, o femeie din Iași  ar fi cumpărat în urmă cu câteva zile banane de la Lidl, iar seara, când a ajuns acasă, a fost înțepatăde un scorpion. Ea nu și-a dat seama inițial despre ce este vorba, dar spre dimineață o rudă de a ei a dat peste scorpion și l-a prins într-un pahar.

Ieșeanca s-a prezentat la UPU, iar medicii au anunțat Direcția Sanitar Veterinară, dar și Direcția pentru Sănătate Publică.

”Autoritățile au fost sesizate pentru a stabili cu exactitate modalitatea în care scorpionul ecuadorian a ajuns la Iași, cel mai probabil magazinul Lidl din Bucium urmând a fi controlat de către acestea. În plus, familia a anunțat un specialist, cadru universitar la Stațiunea Biologică Marină de la Agigea, din cadrul UAIC Iași, care a preluat scorpionul” scrie 7iasi.ro”

Aboneaza-te la Podcastul BANUL