20 de ani de la lansarea Salamului Săsesc: “Punem pe mesele românilor produse sigure și sănătoase, bazate pe ingrediente de bună calitate”

Radu Timiș Jr.: “La Cris-Tim am folosit timpul cu folos și i-am dat valoare prin tot ceea ce am făcut în acești 30 de ani de existență – de la primul chioșc de doar 12 mp, de la primul Salam Săsesc și de la crearea produselor cu Eticheta Curată.”

La mai bine de 30 de ani de când intra în lumea business-ului cu un magazin de doar 12 mp, holdingul de familie Cris-Tim marchează și 21 de ani de la lansarea salamului Săsesc printr-o campanie specială dedicată celui mai cunoscut produs al companiei. De la acel moment și până azi, Cris-Tim, liderul pieței de mezeluri din România, a vândut peste 76.000 de tone de salam Săsesc, echivalentul a 170 avioane Boeing 747.

Elementul central al campaniei este un spot TV, lansat pe 14 august. Totodată, campania lansează și noul slogan al Cris-Tim – „Mănânci bine, te simți bine”.

În spot, sunt ușor de identificat trei mari borne ale afacerii de familie Cris-Tim – primul magazin (1992), lansarea salamului Săsesc (2002) prin reclama celebră având-o ca protagonistă pe Luiza Lucuță, când Cris-Tim aducea pe mesele românilor ceea ce avea să devină cel mai vândut salam din România. Și anul 2017, când compania pornea schimbarea în tot ceea ce înseamnă producția de mezeluri la nivel industrial, devenind primul producător care lansa în România ,,Eticheta Curată”, mai multă carne și mai puține ingrediente.

“Această nouă campanie este un manifest al angajamentului nostru continuu față de excelență și inovație. Am știut încă de acum 30 de ani că vrem să fim cu un pas înaintea timpului. Încă de la primul nostru chioșc și de la primul client. Am avut mereu curajul să inovăm și iată să reușim să menținem calitatea celui mai apreciat salam din România”, a declarat Radu Timiș Jr.

Marcă exclusivă Cris-Tim și produs de referinţă din gama salamurilor fiert-afumate, salamul Săsesc este unul dintre cele mai apreciate şi cunoscute mezeluri care are astăzi o pondere de circa 12% în vânzările de mezeluri ale Cris-Tim. Realizat din 97% carne de porc și vită, asezonată cu condimente atent alese, salamul Sasesc este fiert și afumat cu fum natural din lemn de fag. Produsul este apreciat datorită formei speciale şi gustului inconfundabil, comercializat sub diferite gramaje de la 100g la 650g, alături de mini salam săsesc (350g), mini salam săsesc pikant (350g) și salam săsesc gastro.

“Cu pasiune, răbdare și determinare, am reușit să păstrăm Salamul Săsesc în topul preferinţelor românilor, încă din 2002”, spune și Ligia Smadu, director de marketing în cadrul Cris-Tim.

“Eticheta Curată” înseamnă transparență totală în privința ingredientelor, procesului de fabricație și a tehnologiei folosite. Cris-Tim este primul producător de mezeluri certificat Gluten Free din România, iar astăzi peste 80 dintre produsele sale sunt certificate de Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG).

“Punem pe mesele românilor produse sigure și sănătoase, bazate pe ingrediente de bună calitate, cu origine și caracteristici atent controlate. Eticheta Curată este felul nostru de a le arăta oamenilor că le oferim tot ce avem mai bun. Fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, fără arome artificiale și fără monoglutamat de sodiu adăugat”, completează Ligia Smadu.

De asemenea, la începutul acestei veri, grupul Cris-Tim a fost certificat, alături de alți cinci producători români, să exporte salamul de Sibiu IGP pe piața din Statele Unite în urma unui audit riguros al Food Safety and Inspection Service (FSIS) efectuat în România. Obținerea acestei acreditări extrem de importante economic pentru țara noastră este rezultatul unui efort conjugat al celor șase membri ai Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS).

Fondat de familia Timiș acum trei decenii ca o mică afacere, Grupul Cris-Tim este astăzi liderul pieței de carne procesată și al pieței de ready meals, totodată un jucător important în domeniul lactatelor și al ospitalității.  Grupul este și cel mai mare jucător cu capital românesc de pe piața locală care deservește 18 țări europene, două fiind în afara Uniunii Europene.  Peste 35% dintre produsele exportate sunt din categoria de salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialități și cârnați. Exportul este prioritar în strategia de creștere a Grupului Cris-Tim, cu o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 12% la acest moment.

Aboneaza-te la Podcastul BANUL