Electrica si-a anunțat clienții că vor întârzia facturile. „Nu vom percepe penalități și nu vom efectua deconectări”

36

Electrica Furnizare, parte a grupului de furnizare și distribuție de energie Electrica SA, la care cel mai mare acționar este statul român prin Ministerul Energiei, anunță o parte din clienți că va întârzia facturile, din cauza modificărilor legislative, dar spune că nu va percepe penalități și nu va efectua deconectări.

Mesajul transmis de companie:

„Dragă client,

Lucrăm la optimizarea sistemului informatic de facturare în vederea implementării celor mai recente modificări legislative, motiv pentru care emiterea facturilor poate înregistra întârzieri, atât pentru facturile în format fizic, cât și pentru cele electronice.

Nu îți face griji dacă factura ta ajunge la o altă dată decât cea obișnuită; nu vom percepe penalități și nu vom efectua deconectări.
Factura poate fi achitată utilizând una dintre numeroasele modalități de plată pe care ți le punem la dispoziție.

Îți mulțumim!

Echipa Electrica Furnizare”

Este a doua mare companie de furnizare de energie electrică ce anunță întârzierea facturilor, din cauza celor mai recente modificări legislative, care au intrat în vigoare la 1 septembrie.

La începutul lunii octombrie, Enel a trimis mesaje către unii clienți spunând că facturile vor întârzia până la mijlocul lunii octombrie. „Facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale începând cu 1 septembrie vor fi emise după finalizarea integrării modificărilor în sistemul informatic, ceea ce ar putea duce la emiterea cu întârziere a acestora. Estimăm că vor ajunge la tine începând cu mijlocul lunii octombrie”, potrivit informării Enel.

Anterior, E.ON Energie România și-a anunțat clienții că vor primi la timp facturile pe septembrie. Compania a transmis că procesul de facturare se derulează normal, fără întârzieri cauzate de schimbările aduse de OUG 27/OUG 119.